Monday 22 December 2014

Sekitar Hari Jadi 2013 ~ Sederhana saja..yang penting ingatan dari semua.

   Sebagai kenang-kenangan untuk tarikh yang istimewa dalam hidup Syasya dan saya sendiri, saya masukkan entry tentang hari lahir kami berdua pada tahun lepas yang mempunyai persamaan bulan. Majlis yang serba ringkas ini kami adakan di KFC dengan hanya menjemput neneknya dan adik saya bersama gelfrennya (masih belum kawin lagi pada masa itu) 
Yang penting adalah ingatan dari En. Somi yang bersusah payah membuat perancangan dan belanja kami makan..ekekekeee...
      Syasya nampak seronok mendapat hadiah anak patung berserta koleksi bajunya yang cantik-cantik hadiah dari saya dan En. Somi dan jugak dari pak sedaranye. Neneknya pula menghadiahkan sehelai baju.Pastinya bukan hadiah yang saya mau, tapi makna ikatan keluarga itu yang penting dimana mereka sudi bersama dan meluangkan masa mereka untuk meraikan kami.
    SELAMAT HARI LAHIR UNTUK ANAKANDA TERCINTA DAN SAYA SENDIRI..MOGA MURAH REZKI, BERJAYA DUNIA AKHIRAT DAN BAHAGIA SENTIASA..

Anak dan mak bergaya dengan kek masing-masing

Tahun 2013 kami sambut Besday dua beranak di KFC Tesco

 En.Somi mengambil peluang ketika anak sulong kami pulang dari asramanya

Add caption

Kek Besday Syasya

Kek Besday si Mama


Syasya  bersama hadiah-hadiahnya

Sebahagian hadiah Besday kali ini

Cantik-cantik sekali koleksi baju anak patung...



Read more: http://www.adibsite.com/2014/11/pasang-facebook-comments-responsive.html#ixzz3Pd3lfqkd

No comments:

Post a Comment